|
Loknijcie tuuuuuuuuu
makel9 - 28.05.2008 19:30
Loknijcie tuuuuuuuuu
Kod:
new MAXPLAYERS
MAXPLAYERS = get_maxplayers()
new inflictor = entity_get_edict(id, EV_ENT_dmg_inflictor)
if (inflictor <= MAXPLAYERS)
return PLUGIN_CONTINUE
new classname2[8]
entity_get_string(inflictor, EV_SZ_classname, classname2, 7)
if (!equal(classname2, "grenade"))
return PLUGIN_CONTINUE
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.32, 0.34, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "bla bla bla")
}
da sie to jakos zmienic aby wiadomosc sie wyswietlała po obrazeniach zadanych nożem
QUEEN 69 ! - 29.05.2008 23:20
Może z "grenade" na "knife" ?
Kubus_puchatek - 29.05.2008 23:46
hahha tego tak napewno niezrobisz jesli sie niemyle to grenade niechodzi o granat tylko o wybuch granata albo c4
!~* eMo SeBu$ *~! - 30.05.2008 05:18
To musisz wyżej "coś" zmienić, pokaż plugin_init :-)
makel9 - 30.05.2008 13:14
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("Damage", "hedamage_event", "b", "2!0", "4!0", "5!0", "6!0")
} prosze bardzo
!~* eMo SeBu$ *~! - 30.05.2008 15:01
Cytat:
jesli sie niemyle to grenade niechodzi o granat tylko o wybuch granata albo c4
Tak, bomba jest równie w klasie "grenade".
Kod:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>
#define PLUGIN "Nowy Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
// Add your code here...
}
public client_damage(kto,kogo,obrazenia,bron,gdzie,swojego)
{
if(bron == CSW_KNIFE)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.32, 0.34, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(kogo, "bla bla bla")
}
}
tylko nie wiem komu ma się pokazywać, teraz pokazuje temu co dostał nożem, gdybyś chciał na odwrót to
Kod:
show_hudmessage(kto
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plqup.pev.pl
|