|
Kto sie zna
Kubus_puchatek - 29.05.2008 23:50
Kto sie zna
Kod:
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound")
}
public EmitSound(id, channel, const sound[])
{
if(equal(sound, "weapons/c4_plant.wav")!=-1)
{
engfunc(EngFunc_EmitSound,id,CHAN_WEAPON,"weapons/c4/c4_plant.wav",1.0,ATTN_NORM,0,PITCH_NORM)
return FMRES_SUPERCEDE
}
return FMRES_IGNORED
} czemu dzwięk podłozenia paki niechce sie podmienic standardowego niesłychac ale nowego tez nie podpowie ktos
!~* eMo SeBu$ *~! - 30.05.2008 05:13
Cytat:
"weapons/c4/c4_plant.wav"
Dobry dźwięk tu ustawiłeś ?
Kubus_puchatek - 30.05.2008 13:18
Dzwiek napewno dobrze a jak do testu zmieniłem
Kod:
engfunc(EngFunc_EmitSound,id,CHAN_WEAPON,"weapons/c4/c4_plant.wav",1.0,ATTN_NORM,0,PITCH_NORM)
na
Kod:
client_cmd(0,"spk weapons/c4/c4_plant.wav")
to dzwiek działał tylko przy kazdej zmianie brobi było go stłychac
!~* eMo SeBu$ *~! - 30.05.2008 14:43
Oki,znalazłem błąd :)
Kod:
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound")
}
public EmitSound(id, channel, const sound[])
{
if(equal(sound, "weapons/c4_plant.wav"))
{
engfunc(EngFunc_EmitSound,id,CHAN_WEAPON,"weapons/c4/c4_plant.wav",1.0,ATTN_NORM,0,PITCH_NORM)
return FMRES_SUPERCEDE
}
return FMRES_IGNORED
}
3maj.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plqup.pev.pl
|