ďťż
 
 
  
 
 

Podobne

"matrix+rewolucje+matrix+the+revolutions+2003.php">Matrix: Rewolucje / Matrix: The Revolutions (2003) 1080p & 720p BluRay.x264 "matrix+reaktywacja+matrix+reloaded+2003+1080p.php">Matrix Reaktywacja / Matrix Reloaded (2003) 1080p & 720p BluRay.x264 "piraci+z+karaibow+pirates+of+the+caribbean.php">Piraci Z Karaibów / Pirates Of The Caribbean - Trylogia (2003-2007) HD-Ready 720p/Lektor PL "droga+bez+powrotu+wrong+turn+2003+hd+ready+720p.php">Droga bez powrotu / Wrong Turn (2003) HD-Ready 720p/Lektor PL "rychu+peja+solufka+styl+zycia+g+noja+2008.php">Rychu Peja SoLUfka - Styl Życia G'Noja (2008) "ostrzezenie+dla+agus+lekcewazacy+styl+pisania.php">Ostrzeżenie dla Agus: Lekceważący styl pisania pokemonowymi kolorami. "rocketdock+ikony+styl+windows+sie+wylacza+etc.php">RocketDock - ikony, styl windows sie wylacza etc "styl+gotycki+i+romanski+zbior+prezentacji.php">Styl gotycki i romański - zbiór prezentacji PowerPoint "sprzedam+styl+do+phpbb+by+przemo+tanio.php">Sprzedam styl do phpbb by przemo! Tanio! Zapraszam! "microsoft+office+2000+2003+2007+2010+i+inne.php">Microsoft Office 2000, 2003,2007,2010 i inne
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • adbuxwork.keep.pl
  •  
        
     

     

     

     

    Klatkujące modele na interpie 0.01



    Tsubaki:] - 28.01.2010 19:21
    Klatkujące modele na interpie 0.01
      Witam,otoz mam cholerny problem z klatkujacymi modelami postaci na interpie 0.01.Raty dobrze ustawione.Niezależnie od serwera,moze to byc 10 slotowy tp i 32 slotowy 4fun klatkuje:/ Dodam,ze od interpu 0.03 w gore jest wszystko ok.Prosze o pomoc:/




    baanaN! - 28.01.2010 19:36
    #1
    gracz X rate 25000, cl_updaterate 101, cl_cmdrate 101, ex_interp 0.01
    gracz Y rate 15000, cl_updaterate 50, cl_cmdrate 50, ex_interp 0.1

    Z perspektywy gracza X, gracz Y klatkuje
    Z perspektywy gracza Y, gracz X nie klatkuje

    Dzieje się tak, ponieważ gracz X mając ex_interp 0.01 spodziewa się otrzymać pakiet danych co 10ms, natomiast gracz Y mając cl_updaterate 50 wysyła pakiet co 20ms. W takiej sytuacji gracz X musi wyświetlić dwa razy tą samą pozycję gracza Y (ponieważ przy ex_interp 0.01 gra nie może jej interpolować), wreszcie po otrzymaniu pakietu od gracza Y nastepuje przeskok u gracza X.

    Natomiast graczowi Y nie przeszkadza nic w płynności ze względu na to, że dzięki ex_interp 0.1 gra interpoluje pozycję gracza X ze 100ms wyprzedzeniem. Dlatego też często mamy do czynienia z tzw. head'ami z d**y ze strony graczy z ex_interp 0.1.

    #2
    gracz X rate 25000, cl_updaterate 101, cl_cmdrate 101, ex_interp 0.01
    gracz Y rate 25000, cl_updaterate 101, cl_cmdrate 101, ex_interp 0.1

    Z perspektywy gracza X, gracz Y nie klatkuje
    Z perspektywy gracza Y, gracz X nie klatkuje

    Dlaczego?
    Gracz Y ma ex_interp 0.1 ale nie klatkuje u gracza X bo wysyła pakiet co 9ms dzieki cl_updaterate 101, dlatego gracz X może spokojnie wyświetlić jego pozycję. Gracz Y otrzymuje od gracza X pakiet co 9ms, ale nie zmienia to nic, ze względu na to, że pozycja gracza X jest interpolowana.

    (Jak coś to nie ja to pisałem ;) )



    Tsubaki:] - 28.01.2010 19:46
    Taak tylko,ze u mnie kazdy gracz scina jak mam wlaczony interp 0.01.Jak ustawie 0.03 to jest ok,ale chce miec ten 0.01 bo mam dobrego kompa,neta w miare tez bo neo 1 mb i powinno byc wszystko ok.Kumple maja 1 mb neo i u nich nikt nie scina jak gramy np mixa czy cos.Moze ktos jeszcze cos na to poradzi?Czekam z niecierpliwoscia.



    ZjemCiHleb - 29.01.2010 17:09
    inni maja inne rejty i beda sie ciac tyle.

    na prywatnych serwerach to standard, mi sie strasznie tnie na puchatku jak dam 0.01.

    na eslach, cb itp nie powinni Ci sie ciac.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • qup.pev.pl

  •  

     


     

     
    Copyright 2003. KARRAMBA