|
bledy na serwie
cheater5 - 30.05.2008 15:26
bledy na serwie
Mam plugin amx_roundsound podmienilem w pliku roundsound.ini nazwy utworow i pozamienialem pliki mp3 na moje. Wszystko mi dziala na ,,New Game" ale na serwie juz nie (na serwie dzialaja tylko 2) Zauwazylem tez cos dziwnego, w folderze sound/misc (tam gdzie wklejalem dzwieki) pojawiaja sie obok plikow mp3 pliki o nazwach np win1.mp3.ztmp (jakis dziwny format) tylko dwa z tych utworow maja takie pliki pozostale win2.mp3 win3.mp3 itp nie maja co mam zrobic zeby pozostale dzwieki dzialaly ??
i jeszcze jedno jak ktos wchodzi na specta to automatycznie wywyal go do jakiegos teamu (oprocz head admina czyli mnie) albo jak ktos (rzadko sie tak dzieje) przenosi sie do innego teamu to wywala go zpowrotem do swojego
[ Dodano: Sob 31 Maj, 2008 ] ktos wogole wie o co chodzi Piszcie na gg 6507170. PROSZE O POMOC
ZoMM - 01.06.2008 00:08
Pisze to trzeci raz ! Żeby działały wszystkie muzyczki musisz je prze konwertować na pliki wav. "Sound Engine Free" a pliki .mp3 "MP3DirectCut". Format .ztmp jest to że ktoś pobierał ten plik nie usuwaj tego ! ! !
cheater5 - 02.06.2008 18:17
mozesz pisac nawet 10 razy ale ja to juz robilem (sam na to wpadlem) i mam ten sam problem a pozatym wav zajmuja 4 razy wiecej niz mp3. wczesniej juz mialem ten plugin i dzialaly mi wszystkie W FORMACIE MP3 dopiero po ponownym wgraniu pluga na serwa przestalo dzialac
knighciu - 03.06.2008 17:06
też miałem ten sam problem ale ściągnełem inne roundsoundy i działało ok. :P
cheater5 - 04.06.2008 07:59
Edytowanie dzwiekow na wav nic nie daje nawet ich pozniej nie znajduje (jeszce raz mowie ze mi wczesniej dzialalo na mp3 !! Nazwy plikow mp3 plugin czyta z pliczku tekstoweg roundsound.ini dlatego nie ma ich w sma
Moglby ktos przerobic ten plugin tak zeby dzialal albo zeby nazwy mp3 wyczytywal z pluginu a nie z pliku roundsound.ini albo podac mi nazwe innego plugina (tu prosba do ciebie seba) w ktorym mozna edytowac i dodawac dowolne ilosci pliczkow mp3 jako roundsound ??
oto sma
Kod:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
new gFiles[300][128]
new gCount=0
public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","2.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}
public win()
{
if(gCount>0)
{
new rand = random_num(0,gCount-1)
client_cmd(0,"stopsound")
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.11, 0.11, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(0, "%s",gFiles[rand])
play_any_sound(gFiles[rand])
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public plugin_precache()
{
new rsFile[128],s[128],i
get_configsdir(rsFile,128)
add(rsFile,128,"/roundsound.ini")
i=fopen(rsFile,"rt")
gCount=0
if(i==0){
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.89, 0, 2.0, 20.0,0.1,0.1,-1)
show_hudmessage(0,"Error rs loading config file!")
} else {
while (!feof(i)) // Reading rs config from roundsound.ini
{
fgets(i,s,128)
if (s[strlen(s)-1] == '^n')
{
s[strlen(s)-1] = 0
}
copy(gFiles[gCount],128,s)
gCount++
}
fclose(i)
}
for(i=0;i<gCount;i++)
{
format(s,128,"sound/misc/%s",gFiles[i])
precache_generic(s)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public play_any_sound(sound[])
{
new is_mpeg = ( containi(sound, ".mp") != -1 )
if ( is_mpeg )
client_cmd(0, "mp3 play ^"sound/misc/%s^"", sound)
else
client_cmd(0, "spk ^"%s^"", sound)
}
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plqup.pev.pl
|